جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

حمید سوریان فردا شب در همدان

حمید سوریان فردا شب در همدان

آئین تجلیل از چهره‌های شاخص ورزش استان همدان فردا شب با حضور حمید سوریان قهرمان افسانه‌ای کشتی ایران و جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، فردا شب و هتل باباطاهر همدان میزبان مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص ورزش استان خواهد بود. مراسمی که یک میهمان ویژه خواهد داشت و قطع به یقین حضور حمید سوریان در همدان، یک سوپرایز ویژه برای ورزش استان همدان در روزهای پایانی سال خواهد بود.

از ابتدای اسفندماه جمعی از ورزشی‌نویسان همدانی از طریق فضای مجازی با برگزاری نظرسنجی از بین 10 چهره شاخص ورزش استان همدان که در سال 95 موفق به کسب عناوین جهانی و همچنین کسب سهمیه و حضور در المپیک و پارالمپیک 2016 برزیل را در کارنامه خود ثبت کرده بودند انتخاب بهترین این ورزشکاران را به عهده مردم و دوستداران ورزش گذاشتند.

بعد از حدود 15 روز از برگزاری این نظرسنجی حدود 5 هزار نفر از علاقه‌مندان به ورزش با انتخاب چهره مورد علاقه خود سهم بسزایی در انتخاب نفر برتر و چهره شاخص سال ورزش همدان داشتند.

مه‌لقا جام‌بزرگ، زهرا نجاتی عارف، سکینه خدابنده‌لو سه بانوی المپیکی ورزش استان به همراه حمیدرضا زورآوند، حمید اسلامی، سیدعادل برقعی، آرمین تشکری، مرتضی تبریزی، بیژن حیدری و میثم مصطفی‌جوکار 10 چهره شاخصی بودند که توسط ورزشی‌نویسان همدانی برای انتخاب در نظرسنجی مردم قرار داده شدند.

با هماهنگی انجام شده فردا شب با حمایت مالی و همکاری ستودنی شهرام شیروانی مدیر گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر قرار است مراسم تجلیل و تقدیر از این چهره‌های ورزشی برگزار شود که حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان به عنوان میهمان ویژه این مراسم حضور خواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.