جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

30 مفسد اقتصادی مثل زالو خون مردم را می‌مکند

خجسته:

30 مفسد اقتصادی مثل زالو خون مردم را می‌مکند

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: شبکه‌های مفساد اقتصادی از سالیان سال در کشور شکل گرفته است به‌طوریکه 30 نفر از این افراد شناسایی شده که مانند زالو خون مردم را می‌مکند و تشکیلات اقتصادی را در انحصار خود قرار می‌دهند.

به‌گزارش ایسنا، منطقه همدان، امیر خجسته شنبه 19 فروردین در نخستین شورای اداری استان همدان در سال 96 با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، با تأکید بر اینکه باید پویایی در استان ایجاد شود، گفت: جذب سرمایه‌گذار اولویت استان است و باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه باید امید در مردم ایجاد شود، اظهار کرد: مردم ما مردمی توانمند، اثرگذار و تحولگرا هستند و اثبات کردند غیرممکن‌ها را ممکن می‌کنند.

وی تصریح کرد: موانعی بر سر راه اقتصاد مقاومتی وجود دارد و تا زمانی‌که این موانع وجود داشته باشد، اقتصاد مقاومتی عملیاتی نخواهد شد.

خجسته، مفاسد اقتصادی را یکی از دلایل محقق نشدن اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: شبکه‌های مفساد اقتصادی از سالیان سال در کشور شکل گرفته است به‌طوریکه 30 نفر از این افراد شناسایی شده که مانند زالو خون مردم را می‌مکند و تشکیلات اقتصادی را در انحصار خود قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان و دستگاه‌های نظارتی باید با قدرت جلوی مفاسد اقتصادی بایستند تا مفاسد اقتصادی ریشه‌کن شود، بیان کرد: قاچاق کالا از مبادی رسمی وارد کشور می‌  شود که باید تعیین تکلیف شود چرا که این حق مردمی که تمام هستی خود را در اختیار نظام قرار دادند، نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس محکم در مقابل مواردی از فساد اقتصادی که از قبل شکل گرفته، ایستاده است، عنوان کرد: امسال سالیست که باید قدرتمند در مقابل مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا ایستاد و آن را ریشه‌کن کرد.

وی با بیان اینکه مردم در اقتصاد و معیشت با مشکل مواجه هستند و تا کنون تحمل کردند اما باید ما به داد اشتغال برسیم، گفت: بیکاری، قاچاق کالا و ضعف در تولید باید تعیین تکلیف شود و از قوه قضائیه می‌خواهیم پرونده‌ها را تعیین تکلیف کند.

خجسته مجادلات سیاسی را از دیگر آفات اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: هر گونه مجادلات سیاسی مردود است چرا که اختلافات به مردم آسیب می‌زند.

وی با اشاره به اینکه همدان در سال‌های اخیر جهش خوبی داشته است، عنوان کرد: 36 سال همدان در مجادلات سیاسی آسیب دیده است که باید اختلافات را کنار بگذاریم و برای مردم کار کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان تأکید کرد: استان همدان در اقتصاد مقاومتی به سرعت پیش می‌رود به‌طوریکه افتتاح فاز اول راه‌آهن همدان-تهران نشان‌دهنده همت مدیران این استان است.

خجسته با بیان اینکه باید اشتغال ایجاد شود، خاطرنشان کرد: امروز هر کسی بتواند یک شغل ایجاد کند، قهرمان ملی است بنابراین مدیران استان با آغاز سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برنامه‌ریزی کنند و برنامه‌های خود را از صداوسیما به مردم اعلام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.