جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

روحانی: ملت ایران از مسیر آزادی دست نخواهد کشید/برخی می خواستند در پیاده روهای تهران دیوار بکشند

روحانی: ملت ایران از مسیر آزادی دست نخواهد کشید/برخی می خواستند در پیاده روهای تهران دیوار بکشند


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه در جمع مردم همدان در سالن ابن سینا افزود: اردیبهشت 96 همه مردم یکبار دیگر اعلام خواهند کرد آنها که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند را دیگر نمی خواهند. 
وی با بیان اینکه جوانان ما راه آزادی را انتخاب کرده اند یادآورشد: شما در طول چهار سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه های اجتماعی را ببندید.
وی اضافه کرد: شما در مسیر پیشرفت و آزادی جوانان ما نخواهید بود.
حجت الاسلام روحانی با تشریح دستاوردهای دولت یازدهم در همدان گفت: دولت یازدهم یک و نیم برابر 10 سال قبل برای راه آهن همدان تلاش کرد و علیرغم خواست دلواپسان که از افتتاح طرح ها بدشان می آید امروز راه آهن همدان – تهران و یک ماه دیگر راه آهن کرمانشاه افتتاح می شود.
وی به افتتاح راه آهن ارومیه و رشت و راه آهن تبریز در ماههای آینده اشاره کرد و افزود: دولت یازدهم دولت اتصال ایران به جهانیان است و امروز می بیینید که در عرض چندماه پنج استان کشور به راه آهن سراسری متصل خواهد شد.
حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: این دولت مصمم است تا مسیر غار علیصدر به همدان را به زودی آغاز کند.
به گفته روحانی دولت یازدهم مصمم است به زودی سازمان ملی جوانان را افتتاح کند.
وی گفت : من می خواهم از شما بپرسم که این روزها چه شده است برای عده ای کاسبان تحریم؟ چرا این همه غصه ایجاده شده؟ هر مقدار نگران و ناراحت باشید بدانید این مردم عزیز و بزرگ 12 روز دیگر پاسخ شما را خواهند داد.
وی افزود: ملت ما در خرداد 92 اعلام کرد راه حذف و انزوا ایران را نپذیرفتند و نمی پذیرند .
نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآورشد: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در اسفند 94 اعلام کرد، مسیرش، مسیر آزادی می ماند.
روحانی گفت: من از شما می پرسم چرا یک سخنگو دو سه هفته پشت تریبون قرار گرفته و فقط سیاه نمایی را یاد گرفته است ما اجازه نمی دهیم خانه ای که باید خانه عدالت باشد تبدیل به خانه اتهام و سیاه نمایی شود.
وی افزود: انحصار گرایان را نمی خواهیم ، آنهایی که فقط پشت میز نشسته اند و حکم صادر کرده اند را نمی خواهیم، راه ما مشخص است ، نمی گذاریم بین ملت تفرقه ایجاد کنند.
روحانی گفت : راه ما همزیستی مسالمت آمیز با همه ادیان در این کشور است.
وی با تاکید براینکه ما ملت 100 درصدی هستیم و نمی گذاریم بین ملت ایران تفرقه ایجاد کنید افزود: روز 29 اردیبهشت روز حماسه و حضور در پای صندوق های رای است.
حجت الاسلام روحانی افزود: 29 اردیبهشت هر ایرانی به همراه 11 نفر دیگر و در مجموع 12 نفری برای پیشرفت ایران اسلامی باید پای صندوق برویم.
وی گفت: همه شما جوانان و دلیرمردان ایران باید در پاسخ به همه آنهایی که می خواهند دوباره ناامنی ، اختلاف و آرامش را در جامعه برهم زنند پای صندوق های رای بروند.
روحانی بابیان اینکه برای اشتغال و مدیریت جوانان و زنان پای صندوق رای خواهیم رفت گفت: آنها که در طول هشت سال هنرشان این بود که 860 هزار زن را بیکار کردند، ما در دولت یازدهم برای 750 هزار زن اشتغال ایجاد کردیم.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خطاب به مردم افزود: شما اینها را نمی شناسید من اینها را می شناسم اینها روزی در جلسه ای تصمیم گرفته بودند که در تهران و در پیاده رو ها دیوار بکشند.
وی افزود: اینها می خواستند مردانه و زنانه ایجاد کنند همانطور که در محل کارشان بخش نامه جدایی جنسیت زنانه و مردانه راه انداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.