جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

همدان | ۳۵ دوربین در شهر همدان تخلفات رانندگی را ثبت می‌کنند

همدان | ۳۵ دوربین در شهر همدان تخلفات رانندگی را ثبت می‌کنند











مشاور امور زیر بنایی استانداری همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ دوربین مدار بسته تخلفات رانندگی را در سطح شهر همدان ثبت و ضبط می‌کنند گفت: امیدوارم بتوانیم نوروز پیش‌رو را با حداقل تصادفات و تلفات رانندگی به پایان ببریم.

همدان | 35 دوربین در شهر همدان تخلفات رانندگی را ثبت می‌کنند

به گزارش خبر‌گزاری تسنیم از همدان،  موسی رسولی ظهر امروز در همایش همیاران پلیس و نشست رئیس پلیس راهور اظهار داشت: تعداد 15 هزار و چهارصد نفر کشته در طول یک‌ساله برابر با جمعیت یک شهر است و به تعبیری دیگر در سال 96 مساوی جمعیت یک شهرستان براثر حوادث رانندگی در جاده‌های کشور جان‌باخته‌اند.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که می‌دانید شهر‌های کشور بر اساس نرخ وقوع تصادفات رانندگی دسته‌بندی‌شده‌اند و اگر در این حوادث یک نفر از مردم کشور نیز کشته شود ناخوشایند و غیرقابل‌توجیه است.

رسولی عنوان کرد: همکاری و همیاری همیاران پلیس می‌تواند نقش و تأثیر قابل قبولی بر کاهش تصادفات رانندگی داشته باشد و امیدوارم بتوانیم نوروز پیش‌رو را با حداقل تصادفات و تلفات رانندگی به پایان ببریم.

وی گفت: مناسب‌سازی و ایمن‌سازی معابر درون‌شهری وظیفه شهرداری است که با مساعدت و همکاری سایر دستگاه‌های مسئول این مهم در استان همدان در حال انجام شدن است.

مشاور امور زیر بنایی شهرداری همدان تصریح کرد: در سال 96 با کمکی که از دولت دریافت شد در ابتدای سال تحصیلی توانستیم محدوده 300 مدرسه در سطح شهر را با مجهز کردن به تابلو و علائم راهنمایی رانندگی، خط‌کشی و نصب کف نوشته ایمن‌سازی کنیم.

وی بابیان اینکه مورد بعدی نصب دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت در سطح شهر است گفت: با کمک مدیران ارشد استان و معاونت استاندار، پلیس و شورای شهر در حال حاضر 90 تصویر را از معابر مختلف شهر همدان داریم که از طریق 35 دوربین نظارتی این تصاویر برداشت می‌‎شود و در اختیار مرکز کنترل ترافیک شهری قرار دارد.

رسولی افزود: این دوربین‌ها برای ثبت و نظارت تخلفات رانندگی در محدوده شهر استفاده می‌شود و به‌طور یقین گامی مؤثر برای جلوگیری از حرکات خطرساز و حادثه‌آفرین رانندگی در سطح شهر است.

وی اظهار داشت: با کمک شما همیاران پلیس می‌توانیم ایمنی و آگاهی بیشتری را در هنگام رانندگی والدین در مسافرت‌های تجربه کنیم و مانند همیشه نیز پلیس و شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری تمام امکانات در خدمت شهروندان عزیز هستند.

میلاد زندی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.