جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

پرچم حرم مطهر رضوی به مکتب امام زمان (عج) همدان اهدا شد

با حضور معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی‌



پرچم حرم مطهر رضوی به مکتب امام زمان (عج) همدان اهدا شد






اهتزاز پرچم امام رضا(ع) در کمیته ملی المپیک




با حضور معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی(ع) و در آخرین روز از ماه صفر، پرچم متبرک بارگاه ثامن الحجج(ع) به جلسات قرآن دخترانه مکتب امام زمان(عج) همدان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت امام علی ‌ابن موسی‌الرضا (ع) در مراسمی با حضور معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به جلسات قرآن دخترانه مکتب امام زمان(عج) در حسینیه امام خمینی(ره) همدان اهدا شد.

استاد حوزه علمیه در این مراسم در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه دختران پس از رسیدن به سن تکلیف باید مراقب حجاب اسلامی و انجام واجبات باشند اظهار داشت: پرهیز از بی‌حجابی  و ارتباط با نامحرم باید سرلوحه دختران در زندگیشان باشد.

حجت‌الاسلام محمد محمدی با اشاره به برخی فضائل امام رضا(ع)  افزود: توسل به ائمه اطهار (ع) بویژه حضرت ثامن الحجج (ع) در زندگی جوانان می‌تواند راهگشای آنان برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در این مراسم مداحان اهل بیت(ع)  به ذکر نوحه و مرثیه در رثای حضرت ثامن‌الحجج (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ص) پرداختند و نماهنگی زیبا از تعویض پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) که در سال 1379 با حضور مقام معظم رهبری انجام شده بود، برای حاضرین به نمایش درآمد.

همچنین در این مراسم معنوی از خواهر شهید بزرگوار میرزا آقاجانی، به نمایندگی از خانواده شهید تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد و در ادامه برنامه پرچم متبرک آستان قدس رضوی(ع) توسط خادمان امام رضا (ع) برای حاضرین رونمایی و به جلسات قران دخترانه مکتب امام زمان (عج) همدان اهدا شد.

میلاد زندی

انتهای پیام/

حفظ هوشیاری و دشمن‌شناسی همواره مورد توجه بسیجیان باشد‌

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان:

حفظ هوشیاری و دشمن‌شناسی همواره مورد توجه بسیجیان باشد‌






دیدار بسیجیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب



رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان با بیان اینکه دشمنان هیچگاه دست از خدعه و خباثت برنخواهند داشت،

 گفت:حفظ هوشیاری و دشمن‌شناسی باید مورد توجه بسیجیان باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مرتضی سیاوشی بعدازظهر امروز در همایش سند تحول بنیادین بسیج فرهنگیان اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به هموطنانی که در زلزله کرمانشاه داغدار شدند با مردم این خطه غیور و همیشه در صحنه همدردی می‌کنیم و از خدا برای آنها صبر جمیل را خواستاریم.

وی با تبریک هفته بسیج  تصریح کرد: بسیج فرهنگیان خود آموزش و پرورش است چرا که بسیجیان دارای دو شاخصه مهم هستد، آلوده نشدن به اشرافی‌گری و مزد نخواستن در برابر کارهای بزرگ از ویژگی‌های ارزشمند بسیجیان است.

سیاوشی افزود: به لطف خدا در حال حاضر بسیج به ارگانی جهانی تبدیل شده و با حضور شهیدانی همچون سردار همدانی و سایر مدافعان حرم می‌توان نمود سپاه را در فراتر از مرزها دید و شکست داعش در سوریه و عراق نیز گواه این مدعاست.

وی با بیان اینکه شکست لشکر کفر با هدایت‌ها و فرماندهی سردار سلیمانی به وقوع پیوست، گفت: هرچند طومار داعش در هم پیچیده شده است، ولی باید آگاه بود که دشمن از دشمنی و خباثت دست برنخواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان، بسیج را دستاورد مهم نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: ظهور لشکر اهریمنی داعش سبب شد که بسیج جهانی اسلام زودتر شکل بگیرد و اکنون حزب الله لبنان و سوریه و انصارالله یمن زائیده بسج و انقلاب اسلامی است.

استاد دانشگاه‌های همدان نیز با بیان اینکه فرهنگیان از مهمترین منابع نیروی انسانی هستند، گفت: در دنیا وضیعت معیشتی معلمان اولویت اصلی سران کشور هاست.

 صدیقی با بیان اینکه معادلات دنیا را تفکرات بسیجی تغییر می‌دهد، اظهار داشت: هرجا کاری انجام شده است و باری از روی دوش مردم برداشته می‌شود، ثمره حضور بسیج است.

وی تصریح کرد: در 39 سال عمر پر از برکت انقلاب اسلامی، بسیج همواره به عنوان نیرویی قابل افتخار، گمنام و بی‌نشان بوده است، که در تمام حوادث و بحران‌ها با مظلومیت به ایفای نقش می‌پردازد.

صدیقی با بیان اینکه سند تحول بنیادین با توجه به نگاه و نقطه نظرات رهبر انقلاب تدوین شده است، افزود: حداقل 5 سال زمان برای کارشناسی و بررسی این طرح صرف شده است و دلسوزان و محققان زحمات زیادی را برای این سند متقبل شدند.

وی با بیان اینکه طرح سند تحول بنیادین شامل یک سری از سیاست‌های کلی بهداشت و درمان و سیاست‌های امنیتی و آموزشی است، عنوان کرد: اگر قرار باشد درباره آموزش و پرورش صحبت کنیم باید سه حوزه ساختاری، محتوایی و منابع نیروی انسانی را بررسی کرد.

صدیقی سند تحول بنیادین را دارای شش ساختار برشمرد و گفت: این ساختارها در دسته‌های تربیت اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، زیست شناسی و زیبایی شناسی تدوین شده است.

این استاد دانشگاه منابع انسانی را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: در بحث ساختاری نیز با پدیده چندساختاری در زمینه فرهنگ، اقتصاد و آموزش مواجه هستیم که باید نسبت به این مقوله گسترده به طور جدی اندیشیده شود.

وی از گستردگی و سختی کار در آموزش و پرورش سخن به میان آورد و گفت: حجم بالای کار در آموزش و پرورش با دیگر ادارات و ارگان‌ها قابل قیاس نیست و تعداد کارمندان آموزش و پرورش نیز از دیگر ادارات به مراتب بیشتر است.

صدیقی نظام آموزشی جاری کشور را مصوب سال 1351 برشمرد و ابراز کرد: این نظام آموزشی مانع از بروز اراده‌های خلاق دانش‌آموزان و معلمان می‌شود، چرا که معلم هیچ‌گاه قادر نخواهد بود که ایده‌های نوین آموزشی خود را در این سیستم پیاده‌سازی کند.

وی از بحث محتوای کتاب‌های درسی به عنوان موضوعی چالش برانگیز نام برد و گفت: باید بررسی شود، مباحثی که در کتاب‌ها عنوان می‌شود چقدر مفید به فایده و کاربردی است و بحث دیگر کارآمدی مبتنی بر نظام نیازمندی انسان‌هاست.

میلاد زندی

انتهای پیام/