جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

تخریب ساختمان فرسوده انتقال خون یاسوج دور از انتظار نیست


مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تخریب هر لحظه ساختمان فرسوده انتقال خون یاسوج هشدار داد و گفت: نیازمند کمک شهرداری هستیم.

تخریب ساختمان فرسوده انتقال خون یاسوج دور از انتظار نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رستم حسن‌زاده در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج اظهار داشت: به نمایندگی از گروه  بیماران خاص, تالاسمی, سرطانی, دیالیزی و سایر  بیمارانی که شاید نسبتی با شما داشته باشند در این جلسه حضور یافته‌ام.

وی با بیان اینکه انتقال خون یک سازمان عام‌المنفعه است، افزود: کمیته پدافند غیر عامل سازمان انتقال خون را یک مرکز حیاتی و حساس برشمرد و یک‌سوم از افراد در طول  دوره حیات خویش به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند و یک‌چهارم از تخت‌های بیمارستانی نیز به خون و فراورده‌های خونی وابسته است.

حسن زاده با تاکید بر ضرورت  رشد و توسعه سازمان انتقال خون استان  تصریح کرد: رشد روز افزون جمعیت شهر نشین, مهاجرت مردم به مرکز استان, وجود مراکز درمانی, آموزشی, پزشکی و دانشگاهی و مراجعه مردم سایر شهرستان‌ها به مرکز استان برای امر درمان و نیز  ضرورت توسعه و همکاری هماهنگ سازمان انتقال خون سایر استان‌ها با یکدیگر ضرورت رشد و توسعه سازمان انتقال خون را سبب می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه سال 1389 که ضرورت بازسازی ساختمان فرسوده و پیش‌ساخته سازمان انتقال خون استان را تصویب کرده‌ است گفت:بخش‌نامه کمیسیون ماده 215 و 32 نیز در سال 1392 تهیه شده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه دلیل حضورم در جلسه ابراز گلایه نسیت, افزود: امروز آمده‌ام تا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با مساعدت و یاری خویش سازمان انتقال خون استان را در بازسازی ساختمان فرسوده و در حال تخریب یاری کنند.

وی با اشاره به آخرین نامه ارسالی شهردار بویراحمد مبنی بر اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مبلغ یک میلیارد و 380 میلیون تومان برآورد بودجه  رای بازسازی سازمان انتقال خون استان تخمین زده است، گفت: مبلغ یک میلیارد و 590 میلیون تومان نیز به عنوان عوارض در نظر گرفته شده است.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان انتقال خون متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است، ادامه داد: این سازمان متعلق به همه مردم استان بوده و شهردار و اعضا شورای شهر باید در مشارکت اجتماعی کمک کننند.

حسن زاده  خاطرنشان کرد: تا کنون مبلغ 200 میلیون تومان عوارض برای این ساختمان به حساب شهرداری واریز شده و مبلغ 500 میلیون تومان را نیز امروز به حساب شهرداری واریز می‌کنم و از شهردار و اعضاء شورای شهر تقاضا دارم مبلغ یک میلیارد باقی مانده را  ببخشید به سبب اینکه سازمان انتقال خون متعلق و خدمت‌گزار به تمتمی مردم شریف استان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.