جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

۱۹ واحد تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید باز می‌گردد

۱۹ واحد تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید باز می‌گردد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ ریزی‌های انجام شده و همکاری بانک‌ها، ۱۹ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید باز می‌گردد.

19 واحد تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید باز می‌گردد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حشمت‌الله صمیمی دوست عصر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 9 واحد تولیدی در استان  تاکنون 21 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌ و تعداد 10 واحد تولیدی دیگر نیز برای نوسازی، بازسازی و سرمایه در گردش در بحث تثبیت اشتغال در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز موارد مهمی در این نشست مطرح شد، عنوان کرد: خیلی از واحدها و طرح‌های تولیدی استان که مشکل داشتند در این جلسه تعیین تکلیف  نهایی شدند و بساری از مسایل مرتفع شد.

صمیمی‌دوست ابراز کرد: در بحث تسهیلات بانکی باید از تمام ظرفیت نظام بانکی انشاءالله نهایت استفاده را داشته باشیم و امیدوارم با همکاری و همیاری اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بسیاری از مشکلات و موانع تولید در استان برطرف شود.

وی با بان ابنکه بانک عامل موظف بوده نسبت به اعطایی به واحدهای تولیدی اقدام کند، افزود: مصوب شده کارخانه‌دارانی که اقساط وام خود را باز‌پرداخت داشته‌اند، بتوانند از یارانه سود تسهیلات خویش استفاده کنند.

تخریب ساختمان فرسوده انتقال خون یاسوج دور از انتظار نیست


مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تخریب هر لحظه ساختمان فرسوده انتقال خون یاسوج هشدار داد و گفت: نیازمند کمک شهرداری هستیم.

تخریب ساختمان فرسوده انتقال خون یاسوج دور از انتظار نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رستم حسن‌زاده در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج اظهار داشت: به نمایندگی از گروه  بیماران خاص, تالاسمی, سرطانی, دیالیزی و سایر  بیمارانی که شاید نسبتی با شما داشته باشند در این جلسه حضور یافته‌ام.

وی با بیان اینکه انتقال خون یک سازمان عام‌المنفعه است، افزود: کمیته پدافند غیر عامل سازمان انتقال خون را یک مرکز حیاتی و حساس برشمرد و یک‌سوم از افراد در طول  دوره حیات خویش به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند و یک‌چهارم از تخت‌های بیمارستانی نیز به خون و فراورده‌های خونی وابسته است.

حسن زاده با تاکید بر ضرورت  رشد و توسعه سازمان انتقال خون استان  تصریح کرد: رشد روز افزون جمعیت شهر نشین, مهاجرت مردم به مرکز استان, وجود مراکز درمانی, آموزشی, پزشکی و دانشگاهی و مراجعه مردم سایر شهرستان‌ها به مرکز استان برای امر درمان و نیز  ضرورت توسعه و همکاری هماهنگ سازمان انتقال خون سایر استان‌ها با یکدیگر ضرورت رشد و توسعه سازمان انتقال خون را سبب می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه سال 1389 که ضرورت بازسازی ساختمان فرسوده و پیش‌ساخته سازمان انتقال خون استان را تصویب کرده‌ است گفت:بخش‌نامه کمیسیون ماده 215 و 32 نیز در سال 1392 تهیه شده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه دلیل حضورم در جلسه ابراز گلایه نسیت, افزود: امروز آمده‌ام تا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با مساعدت و یاری خویش سازمان انتقال خون استان را در بازسازی ساختمان فرسوده و در حال تخریب یاری کنند.

وی با اشاره به آخرین نامه ارسالی شهردار بویراحمد مبنی بر اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مبلغ یک میلیارد و 380 میلیون تومان برآورد بودجه  رای بازسازی سازمان انتقال خون استان تخمین زده است، گفت: مبلغ یک میلیارد و 590 میلیون تومان نیز به عنوان عوارض در نظر گرفته شده است.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان انتقال خون متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است، ادامه داد: این سازمان متعلق به همه مردم استان بوده و شهردار و اعضا شورای شهر باید در مشارکت اجتماعی کمک کننند.

حسن زاده  خاطرنشان کرد: تا کنون مبلغ 200 میلیون تومان عوارض برای این ساختمان به حساب شهرداری واریز شده و مبلغ 500 میلیون تومان را نیز امروز به حساب شهرداری واریز می‌کنم و از شهردار و اعضاء شورای شهر تقاضا دارم مبلغ یک میلیارد باقی مانده را  ببخشید به سبب اینکه سازمان انتقال خون متعلق و خدمت‌گزار به تمتمی مردم شریف استان است.