جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

همدان دوباره باید چشم و چراغ کشور شود

معاون استاندار همدان:

همدان دوباره باید چشم و چراغ کشور شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه همدان دوباره باید چشم و چراغ کشور شود، گفت: همدان با وجود سرمایه‌های اساسی به استحقاق خود نرسیده است.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، رضا قیاسی چهارشنبه 25 اسفند در آئین تجهیز سیستم‌های گرمایشی کلاس‌های مدرسه تربیت و شهید اشتاد به بخاری کم‌مصرف هوشمند در همدان، اظهار کرد: در گذشته بخاری همدان کار در زمان خود حرف اول را می‌زد و این تکنولوژی دوباره با نام همدان در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی وجود معادن غنی سنگ‌های تزئینی و غارعلیصدر و سفال لالجین را از سرمایه‌های استان دانست و تصریح کرد: همدان همواره در تاریخ و فرهنگ تأثیرگذار بوده و در واقع نخستین شهر جهان شناخته شده است اما امروز با داشتن سرمایه‌های اساسی به استحقاق خود نرسیده است.

 قیاسیبا اشاره به اینکه استان همدان پایلوت استفاده از انرژی پاک است، عنوان کرد: در ایام دهه فجر امسال ۲ نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی در همدان افتتاح و عملیات اجرایی۳ نیروگاه ۷ مگاواتی دیگر نیز آغاز شد همچنین یک نیروگاه ۳۰ مگاواتی دیگر نیز در دست پیگیری است.

معاون استاندار همدان با اشاره به تلفات مرگ خاموش در کشور، عنوان کرد: با نصب بخاری کم‌مصرف هوشمند امنیت جانی و استفاده بهینه از انرژی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بخاری هوشمند تکنولوژی مطمئنی است، گفت: کارخانه تولید بخاری هوشمند کم‌مصرف ظرفیت تولید ۳۶۰ بخاری را دارد که امیدواریم افزایش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.