جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

همدان| ایستادگی مقتدرانه رهبری در برابر استکبار بذر امید را در کشور رویانده است

همدان| ایستادگی مقتدرانه رهبری در برابر استکبار بذر امید را در کشور رویانده است






دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام با بیان اینکه امام خمینی (ره) عالمی نظریه‌پرداز و جریان‌ساز بود، گفت: ایستادگی مقتدرانه مقام معظم رهبری در برابر استکبار بذر امید را در کشور رویانده است.


امام و رهبری

به گزارش خبر‌گزاری تسنیم از همدان، محمد مهدی عبد خدایی شامگاه چهارشنبه در مسجد جامع همدان و در جمع مردم همدان، اظهار داشت: در زمانی که دنیا تصور می‌کرد تنها با اسلحه می‌شود کودتا انجام داد، امام خمینی انقلاب اسلامی را در ایران با حضور مردم به ثمر رساند.

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی آرمان‌گرا و ضد استعماری داشت تصریح کرد: در جامعه بعضی نظریه پرداز، برخی جریان‌ساز و عده‌ای هم انقلابی هستند ولی امام خمینی(ره) نظریه پردازی بود که جریان‌ساز شد و انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی گفت: در زمانی که کمونیست‌های ایران 6 الی 7 روزنامه داشتند، امام خمینی‌(ره) احمد کسروی ضد شیعه را به زباله دان تاریخ فرستاد و حکومت پهلوی که در جشن‌های2500 ساله برایش کف می‌زدند را از سلطنت ساقط کرد.

عبد خدایی با بیان اینکه بعد از مشروعیت توسط شبه روشنفکرانی که از غرب آمده بودند و گمان می‌کردند، اگر ایران 100 درصد غربی شود، وضع و حال مردم تغییر خواهد کرد، تصریح کرد: حکومت‌های قاجار و سلطنت پهلوی کشور را نسبت به دنیا عقب نگاه داشته بودند.

وی با اشاره به جنگ جهانی اول گفت: در 117 سال پیش زمانی آمریکا و ترکیه فعلی به اتفاق یکدیگر وارد جنگ شدند، در سراسر کشور یک دکل برق وجود داشت ولی در همان موقع تمام ادارات دولتی ترکیه مجهز به پنکه سقفی بودند.

وی با تاکید بر اینکه شاه، خان و فئودال همه دارای یک معنای مشترک هستند، تصریح کرد: اولین انسان‌هایی که توانستند بر ابزار و وسایل مسلط شوند،دیگر انسانها را برده خود ساختند و همین پیش زمینه ابتدایی جهان بینی، خان‌های کوچک را بوجود آورد و سپس سلطنت وشاهنشاه متولد شد.

وی با بیان اینکه چون ما شخصیت و زندگی رضا خان را خوب تحلیل نکردیم، متاسفانه امروز برخی ناآگاهانه از رضا خان تمجید می‌کنند، اظهار داشت: در هنگامی که با 160 میلیون می‌شد تمام زیر ساخت‌های جاده‌ای کشور را بسازیم، رضا خان این مقدار پول را خرج راه آهنی کرد تا نیروهای متفقین به آسانی بتوانند تردد کنند.

وی با اشاره به کمبود امکانات معیشتی در زمان پهلوی اول گفت: در آن زمان ما باید با یک چراغ کوچک نفتی شام می‌خوردیم و هم درس می‌خواندیم، در کشور نیم لیتر نفت موجود نبود چرا که تمام نفت کشور را آمریکا و انگلیس به یغما می‌برد.

عبدخدایی گفت: رضا خان زمانی که در سال 1332 کودتا کرد تنها یک خانه داشت و هنگامی که تهران را ترک می‌کرد، دارای 45 هزار سند منگوله دار بود و جمعیت 13 میلیونی کشور با سیلوهایی که مملو از گندم بود در گرسنگی به سر می‌برد ، چرا که رضا خان تمام ظرفیت سیلوها را به متفقین بخشیده بود.

عبدخدایی با بیان اینکه مردم دنیا در صد سال آینده امام خمینی(ره) و خصوصیات والای وی را خواهند شناخت، افزود: فرق امام با سایر نظریه پردازان در این‌ است که در صد سال آینده تمام فیلسوفان دنیا به این نتیجه خواهند رسید که ایشان نظریه پرداز، جریان‌ساز و انقلابی بوده است.

وی بیان کرد: در زمانه‌ای که دنیا تصور می‌کرد اگر انقلابی در هر گوشه از جهان رخ بدهد، در سایه نظریات مارکس است و مذهب را همانند افیون ویرانگر می‌دانستند و شلاق سرمایه داران بر پشت مردم زده می‌شد، امام خمینی(ره) همه‌‌ این تابوها را شکست و انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

عبد خدایی وقوع انقلاب را به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب دارای چهار حالت برشمرد و ابراز کرد: ابتدا باید نوعی نارضایتی عمومی در سطح جامعه وجود داشته باشد که خوشبختانه حضور بالای 80 درصد از مردم در هنگام انتخابات‌ها در حوزه‌های اخذ رای وفاق و همدلی جامعه را بشارت می‌دهد.

وی ضمن انتقاد از سران فتنه، عنوان کرد: شما مخالفت با احمدی نژاد را به راس نظام مرتبط ساختید و مردم را به تظاهرات و شورش خیابانی فراخواندید و سبب خوشحالی دشمنان قسم خورده انقلاب و کشور را فراهم آوردید.

این مبارز انقلابی وضع عمومی اقتصاد کشور را به مراتب پویاتر و بهتر از زمات پهلوی توصیف کرد و افزود: نظام اسلامی در عین حالی که 38 سال از عمر خود را در تحریم سپری کرده است، اما شاهد پیشرفت روز افزون وضعیت عمران و آبادانی کشور هستیم.

وی گفت: روزگاری رزم آرا که منصب نخست وزیری کشور را عهده دار بود، مردم ایران را فاقد توانایی ساخت آفتابه روسی می‌پنداشت ولی اکنون به لطف خدا و برکات نظام اسلامی ساخت راکتور هسته‌ای با استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانش بومی را در کشور شاهد هستیم.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام ضمن اشاره به استقلال و قدرت رای جمهوری اسلامی ایران گفت: زمانی که "مقام معظم رهبری" با اقتدار جلوی یاوه‌گویی ترامپ و غربی‌ها می‌ایستد و با اقتدار می‌گوید، اگر شما برجام را پاره کنید، ما آن را آتش می‌زنیم، بذر شور و امید در کشور می‌روید.

وی با اشاره به کلام مولای متقیان علی(ع) عنوان کرد: ذلیل ترین مردم جهان، آنهایی هستند که زمام امورشان به دست بیگانگان بیافتد و این در حالی‌است که زمان سلطنت پهلوی کوچه‌های شهر نیز میدان تاخت و تاز بیگانگان بود.

عبد خدایی با یادآوری مجالس عیش و نوش دربار پهلوی و حضور زنان رقاصه در آن بزم‌ها تاکید کرد: متاسفانه بعضی از جوانان مملکت می‌خواهند ادای غربی‌ها را در بیاورند و این خطرناک است، زیرا اشاعه فحشا توطئه قدیمی مستکبرین جهانی است همانگونه که انگلیسی‌ها فحشا را به اسپانیا بردند و تمدن آنها را ویران ساختند.

میلاد زندی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.