جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

جذب حداکثری جوانان سیاست بسیج جامعه مداحان است

جذب حداکثری جوانان سیاست بسیج جامعه مداحان است







رئیس بسیج جامعه مداحان کشور با بیان اینکه سیاست‌ کلی بسیج مداحان کشور بر جذب حداکثری جوانان است گفت: نباید نسبت به مطالبات جوانان کشور غفلت کرد.

مجتبی روشن روان

به گزارش خبر‌گزاری تسنیم از همدان‌، مجتبی روشن روان شامگاه پنجشنبه در گردهمایی مداحان بسیجی همدان اظهار داشت: فرهنگ ابزار قدرت‌مندی است‌، که بوسیله آن می‌توانیم وظایف و تکالیف محول شده در راستای رشد جامعه را به بهترین شکل انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید کارها را آن گونه که خدا دوست دارد‌ انجام دهیم‌، تصریح کرد: در حال حاضر مداحان و شاعران نیز، در پرتو توجه فضای مجازی و حقیقی هستند البته در مرتبه بالاتر از همه این‌ها‌ خداوند ناظر اصلی است که در ‌‌آسمان‌ها و زمین شاهد اعمال و رفتار همگی ما است.

رئیس بسیج مداحان کشور تاکید کرد: به لطف خدا در سال 97 باید بتوانیم سیاست‌هایی که جز برنامه‌های قطعی بسیج مداحان کشور است را به مرحله انجام رسانیم.

روشن روان با اشاره به اینکه نباید در برابر مطالبات جوانان غفلت کرد گفت: ما با افراد کار نداریم ولی متاسفانه شاهد هستیم که بیشترین تمرکز و توجه در سیاست‌های کلان کشور به پدران و مادران معطوف شده است و برعکس جوامع غربی کمتر به خواسته‌های جوانان دقت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سیاست‌های کلان بسیج مداحان کشور بر جذب حداکثری جوانان است، ابراز کرد: امیدوارم محتوای خوب سیاست فرهنگی بسیج مداحان ایران موفق شود، یک دگردیسی موفق در ارتباط با جذب و تربیت وسیع مداحان نوجوان و جوان در سطح کشور را به مرحله انجام رساند.

رئیس بسیج مداحان کشور با اشاره به اینکه خود را نوکر خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌دانم، افزود: شهر تهران و همدان برایم تفاوتی نمی‌کند باید تلاش کنیم که به تکلیف و وظیفه خود در هر پست و مقامی به بهترین وجه عمل کنیم.

به گزارش خبر‌گزاری تسنیم از همدان در حاشیه این گردهمایی مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بسیج مداحان همدان نیز انجام شد که بر اساس آن مجتبی روشن روان که به تازگی به سمت رئیس بسیج مداحان کشور انتخاب شده است، از این سمت تودیع شد و از خدمات ایشان با اعطا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و احمد گلپریان به عنوان رئیس بسیج جامعه مداحان همدان معرفی شد.

میلاد زندی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.