جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

دشمن به‌دنبال ضربه زدن به جایگاه مداحان مومن، موثر و انقلابی است

دشمن به‌دنبال ضربه زدن به جایگاه مداحان مومن، موثر و انقلابی است





فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه دشمنان امروز به موثر بودن مداحان در حرکت‌های اسلامی و انقلابی پی برده‌اند، گفت:دشمن به‌دنبال ضربه زدن به جایگاه مداحان مومن، موثر و انقلابی است.





سردار مجیدی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی شامگاه پنجشنبه در گردهمایی مداحان بسیجی همدان ضمن نثار دورود، سلام و صلوات خدا  بر روح پرفتوح امام (ره)،
شهدای انقلاب، هشت هزار شهید استان همدان، شهدای مدافع حرم، شهید رضا حسینی و شهید شوهانی اظهار داشت: رمز و راز پییروزی‌ها و امداد‌های غیبی که به اذن خدا و کمک از ائمه اطهار و مرثیه‌ثرایی و نوحه خوانی مداحان مومن و با اخلاق در زمان جنگ تحمیلی بر ما آشکار شد تا کنون برای جهان درگیر کفر و استکبار لاینحل باقی مانده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه جهان غرب هم امروزه به کاریزمای موثر مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) در جامعه ایرانی پی برده است، ابراز کرد: دشمن روی این قضیه متمرکز شده است و باعث خوشحالی است که آنها مداح را یکی از عوامل موثر در پیروزی امت اسلامی می‌داند و این انعکاس تاثیر مثبت یک مداح مذهبی مسلمان است.

 مجیدی اظهار داشت:به پاس تجلیل یکی از شخصیت‌های فرهیخته گرد هم آمدیم تا از ایشان که در سمت رئیس بسیج مداحان استان، که کمک‌های شایانی را در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر مداحی اهل بیت(ع) در همدان انجام داد، تجلیل به عمل بیاوریم .

وی با بیان اینکه دوستان از ما گلایه‌مند هستند که چرا اجازه دادیم آقای روشن روان از همدان به تهران نقل مکان کند،گفت: هنگامی که متوجه شدیم ایشان قرار است ، به عنوان رئیس
جامعه مداحان کشور انتخاب شود علی‌رغم میل باطنی تشخیص دادیم که در آن مسئولیت قرار بگیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: با این تهدیداتی که دشمن انجام می‌دهد و برنامه‌هایی که در دست دارند تا به مداحان مومن، موثر و ولایی آسیب بزند،نیازمند اهتمام بیشتری  بسیج مداحان بر تقویت باورها و جایگاه مداحان هستیم.

وی با بیان اینکه شهید رضا حسینی در زمان قبل از جنگ تحمیلی نیز حضورش در جامعه منشا خیر و برکت بود و اثرات مثبتی را به همراه داشت، افزود: اوج کار این شهید گران‌قدر در بحبوحه جنگ به چشم آمد، چرا که در جبهه‌ها نقش و حضور پر رنگی داشت و گره گشا بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی به اتفاق نیروهای غواص یک و ماه نیم را در منطقه هورالعظیم بنابر اجبار باید سپری می‌کردیم گفت: در همچنین مواقعی حضور شهید حسینی در حفظ و بالا بردن روحیه رزمندگان بسیار موثر و حائز اهمیت بود.

وی با تاکید بر اینکه باید بیشتر زمینه حضور کودکان و بچه‌ها را در اماکن مذهبی فراهم کنیم، گفت: آقای روشن روان یکی از نقش‌های مثبت حضورش این بود که با صدای زیبا بچه‌ها را دور هم جمع کند و محفل نورانی اهلبیت(ع) را برپا کند.

میلاد زندی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.