جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

همدان| مشکلات مردم توسط ‌مجلس خبرگان منعکس می‌شود

همدان| مشکلات مردم توسط ‌مجلس خبرگان منعکس می‌شود






نماینده مرد م همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مطالبات و مشکلات مردم توسط اعضا کمیسیون‌های مجلس خبرگان منعکس می‌شود، گفت: در موقع لزوم مسائل را با مسئولان نیز در میان می‌گذاریم.

آیت‌الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبر‌گزاری تسنیم از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی بعد از ظهر امروز در دیدار با نخبگان بسیجی استان ضمن تسلیت ایام شهادت جانگداز فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهداء انقلاب اسلامی گرامی می‌داریم.

وی با اشاره یه اینکه خدا را شاکریم که بعد از رحلت امام(ره)، سکان هدایت انقلاب را مقام معظم رهبری برعهده گرفت تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم همانند ایشان و یاران جان برکفش راه و آرمان‌های انقلاب و امام(ره) را ادامه دهیم.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیگیری مطالبات مردم را به مجلس خبرگان واگذار کرده است، گفت: به دستور مقام معظم رهبری کمیته‌ای هشت نفره از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برای گرد آوری و پیگیری مطالبات مردم تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع و با توجه به اهمیت و اولویت مشکلات جامعه، این مهم از مسئولان کشور مطالبه خواهد شد، افزود: مردم باید مطالبات و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کنند و خبرگان نیز از جانب خود، پیگیر مشکلات و مطالبات مردم خواهند بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بصیرت و ژرف‌بینی مقام معظم رهبری ابراز کرد: اوایل امسال ایشان در دیدار با اعضا خبرگان تاکید کرد که اگر مشکلات مردم منعکس و مخابره نشود، مردم و جامعه دچار مشکلات  خواهند شد و در آن جلسه هم به اعضا خبرگان یادآوری شد که باید مطالبات مردم را دریافت و منعکس کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه مطالبات و مشکلات مردم توسط اعضا کمیسیون‌های مجلس خبرگان منعکس می‌شود، گفت: در موقع لزوم مسائل را با مسئولان نیز در میان می‌گذاریم و بعضی مسئولان را نیز به صورت حضوری در مجلس خبرگان خواسته‌ایم تا پاسخگو باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برای رفع مشکلات جامه باید بسیج همگانی متشکل از نمایندگان خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مشارکت مردم شکل بگیرد.

آیت‌الله موسوی‌اصفهانی حضور در مجلس خبرگان را ثمره توفیق الهی و اعتماد مردم همدان برشمرد و تاکید کرد: باید قبل از مطرح کردن مشکلات، نقاط امید بخش و مثبت جامعه نیز منعکس شود و نباید با انعکاس ناامیدی بهانه دست دشمن داد.

میلاد زندی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.