جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

همدان|رویداد بزرگ گردشگری ۲۰۱۸ فرصتی بی‌بدیل برای معرفی همدان است

همدان|رویداد بزرگ گردشگری ۲۰۱۸ فرصتی بی‌بدیل برای معرفی همدان است






مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت:دو رویداد بزرگ گردشگری سال آینده در همدان می‌تواند فرصت بی‌بدیلی برای شناسایی ظرفیت‌های استان همدان به جهانیان باشد

همدان|رویداد بزرگ گردشگری 2018 فرصتی بی‌بدیل برای معرفی همدان است

به گزارش خبر‌گزاری تسنیم از همدان، علی مالمیر عصر امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان اظهار داشت: برای معرفی و تبلیغ ظرفیت و جاذبه‌های بالقوه استان
همدان نیاز به برندسازی داریم، چرا که با اهتمام به این مهم می‌توانیم تاریخ و فرهنگ غنی استان همدان را برای دیگران تبین کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست‌ها در استان همدان برای میزبانی رویدادهای بین المللی یکپارچه و متحد است، افزود: سال گذشته نیز رویداد بین المللی گردشگری را با حضور 20 کشور در همدان برگزار کردیم که این مهم مسئولان استان را برای برگزاری رویداد  2018مصصم‌تر کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: امسال شاهد برگزاری اولین رویداد بین المللی گردشگری در سال 2018 میلادی در همدان هستیم که در تقویم سازمان جهانی گردشگری " UWTO" نام استان همدان به عنوان میزبان ذکر شده است.

وی ابراز کرد: فرصت خوبی است تا همدان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران بتواند با فراهم ساختن تسهیلات رفاهی مناسب، زمینه ترغیب و تشویق بیشتر گردشگران خارجی را برای سفر به سایر نقاط کشور رقم بزند.

مالمیر با بیان اینکه شهر لالجین و ملایر به عنوان شهرهای ملی و مبدا صنایع دستی برگزیده شده است، افزود: برخی دوستان در لالجین فراتر از اینها، دغدغه کسب عنوان شهر جهانی در حوزه صنایع دستی را مدنظر قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه مهمترین دست‌آورد برخورداری از مشارکت و همیاری مردم است گفت: امیدوارم با کمک مردم و مسئولان بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای میهمان‌های خارجی باشیم و زمینه را برای حضور برگزاری رویداد‌های بیشتر گردشگری در استان رقم بزنیم.

مالمیر با اشاره  به اینکه هدف از برگزاری این رویداد معرفی جاذبه‌ها و تسهیلات گردشگری استان همدان است. افزود:  دبیرخانه رویداد 2018 در تالار قرآن شکل گرفته است و آقای سیفی‌کار نیز به عنوان دبیر این رویداد برگزیده شده است.

وی با بیان اینکه از نهادها و سازمان‌های استان تقاضا دارم همکاری بیشتری برای اطلاع رسانی در رابطه با رویداد 2018 را در دستور کار قرار دهند، گفت: اداره کل میراث فرهنگی از دستگاه‌هایی که به صورت تخصصی قصد برپایی موزه و تهیه محتوی را داشته باشند با اعطای مجوز و اعطای تسهیلات حمایت می‌کند.

میلاد زندی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.