جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی
جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناسی- میلاد زندی

جامعه شناس و تحلیلگر مسائل اجتماعی

همدان| بی‌توجهی به روابط عمومی‌ها نوعی انحراف در نهاد‌های دولتی است‌

همدان| بی‌توجهی به روابط عمومی‌ها نوعی انحراف در نهاد‌های دولتی است‌







معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان خط و مش عدالت، عقلانیت، صداقت و شفافیت در امور را از ویژگی‌های مهم دولت یازدهم و دوازدهم برشمرد و گفت: بی توجهی به روابط عمومی ها نوعی انحراف در نهاد‌های دولتی است.

همدان| بی‌توجهی به روابط عمومی‌ها نوعی انحراف در نهاد‌های دولتی است‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی استان همدان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: با وجود تبلیغات سوء دشمنان، مردم کشور با  حضور پرشکوه در یوم الله 22 بهمن بار دیگر وفاداری  خود به آرمان‌های نظام و انقلاب را به منصه ظهور مردم جهان رساندند.

وی با اشاره به  اینکه حضور  یکپارچه و دشمن شکن مردم را در جشن انقلاب گرامی می‌داریم افزود: باید قدر این مردم را دانست زیرا این مردم لایق بهترین‌ها هستند.

مهندس شاهرخی  خط و مشی عدالت، عقلانیت، صداقت و شفافیت در امور را از ویژگی‌های مهم دولت یازدهم و دوازدهم برشمرد و گفت: سایر مدیران و مسئولان نیز باید اینگونه باشند چرا که مردم با  رأی به دولت تدبیر و امید این سبک مدیریت را برای اداره کشور برگزیده‌اند.

 وی ابراز کرد: البته این سبک مدیریت نیز ریشه در زندگی، دین و اعتقادات مذهبی مردم دارد و نیاز است که همگی با اعتقاد به خط و مشی دولت تدبیر و امید کارها را پیش ببریم.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان روابط عمومی‌ها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برشمرد و تاکید کرد: روابط عمومی نباید مبلغ دستگاه و شخص خاصی باشد چرا که این نکته انحراف در نقش روابط عمومی‌ها است بلکه باید این پل ارتباطی دو سویه باشد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی صحیح و به موقع از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید یک ارتباط متقابل بین مردم  و خادمین مردم ایجاد کنند و دستگاه‌ها نیز راجع به خدمات ارائه شده و بازخورد‌ها اطلاع رسانی شفاف و دقیق را مد نظر داشته باشند.

مهندس شاهرخی با اشاره به اینکه صداقت در گفتار، عمل و شفاف سازی باعث جلب اعتماد و اطمینان مردم می‌شود افزود: هرچقدر که بتوانیم در جلب اعتماد بیشتر مردم گام برداریم، کار مثبتی را انجام داده‌ایم.

 وی بر ضرورت  تقویت کمی و کیفی روابط عمومی ‌ها اشاره کرد و گفت: نیروهایی که در روابط عمومی  ادارات و سازمان‌ها مشغول به خدمت می‌شوند باید از اطلاعات به‌روز  برخوردار باشند که این مهم با برپایی کارگاه‌های ‌آموزشی و برگزاری نشست‌های مشترک با خبرگان این حوزه
دست یافتنی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به لزوم فراهم ساختن امکانات و تجهیزات برای روابط عمومی‌ها عنوان کرد: اگر امکانات کافی و مورد نیاز در اختیار نباشد  بی‌شک بخش عظیم کار  در این حوزه تحت الشاع قرار می‌گیرد.

وی  با اشاره بر ضرورت ایجاد فضای امید در جامعه تصریح کرد:"مقام معظم رهبری" بارها نیز لزوم ایجاد فضای امید در جامعه را به مسئولین و مدیران گوشزد کرده اند و باید فضای امیدواری در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

مهندس شاهرخی تخریب دولت به بهای ناامید کردن مردم را امری ناپسند برشمرد و گفت: گویا عده‌ای این دولت را متعلق به نظام و مردم کشور نمی‌دانند و به هر بهانه‌ای سعی در زیر سوال بردن خدمات دولت تدبیر و امید را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

معاون استاندار بر ضرورت تعامل مدیران استان و روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها اشاره‌کرد و گفت: روابط عمومی‌ها نیز باید رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و سایر عزیزان فعال در این عرصه را یار اصلی خود بدانند و اگر کسی غیر از این تصور می‌کند باید از این حوزه خارج شود.

وی عنوان کرد: کار برای اطلاع رسانی هزینه نیست چرا که باید کارهای مثبت را به گوش مردم رساند تا مردم از ریز مسائل آگاهی پیدا کنند و امید در جامعه پراکنده شود.

معاون استاندار  خطاب به روابط عمومی استانداری همدان گفت: از ربانی‌مهر، مدیرکل روابط عمومی استانداری تقاضا می‌کنم شورای اطلاع رسانی استان به طور مرتب تشکیل شود  و ملاک برای مدیران اطلاع رسانی صحیح باشد.

میلاد زندی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.